CALL-CENTER
In order to create additional convenience for the population and clients, including small businesses and private entrepreneurship, identify and eliminate problematic issues, as well as optimize the activities of the structural divisions of the exchange, the work of the Call Center has been organized.
If you have any questions about the accreditation of trading participants, client participation in exchange, fair and auction trading, the provision of interactive services on the special information portal of the exchange and other issues related to the activities of the exchange, you can contact the Call Center.
Opening hours: 24/7.
(+998 71) 207-00-33
Отделы |
I квартал |
II квартал |
III квартал |
IV квартал |
ИТОГО |
Отдел по развитию информационных технологий и разработке новых программных продуктов |
3 |
3 |
0 |
6 |
|
Отдел по сопровождению и обслуживанию информационных программ |
46 |
35 |
34 |
115 |
|
Расчетно-клиринговая палата |
990 |
925 |
1 099 |
3 014 |
|
Бухгалтерия |
3 |
8 |
0 |
11 |
|
Маклериат |
151 |
114 |
118 |
383 |
|
Управление по организации электронной коммерции и государственных закупок |
6 306 |
6 325 |
6 802 |
19 433 |
|
Центр по анализу товарных рынков и прогнозирования |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Отдел по работе с обращениями |
141 |
25 |
16 |
182 |
|
Юридический отдел |
3 |
1 |
1 |
5 |
|
Другие |
1 861 |
1 743 |
1 787 |
5 391 |
|
ИТОГО |
9 504 |
9 179 |
9 857 |
28 540 |
|
На рассмотрении |
|
|
|
|
|
Рассмотрено |
9 504 |
9 179 |
9 857 |
28 540 |